Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Keyboardles
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

hans52
Starting Member

7 berichten

Geplaatst - 07/10/2009 :  20:07:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste forumleden,

ik geniet dagelijks van m'n T3 veelal improviserend in wat bij me opkomt. Ik wil nu echter meer en beter, leren nummers spelen, goed accoordengebruik etc. Ofwel ik zoek les, maar ik vind niet veel aanbod op internet.
Misschien hebben jullie goeie en leuke ervaringen met leraren of ken je mensen die keyboardles geven. Wellicht geef je zelf ook wel les uit hobby of beroepsmatig.

Mijn vraag: kennen jullie leraren waarmee je goeie ervaringen hebt binnen max. 40 km rond zeist? Als je zelf les geeft hoor ik het natuurlijk ook graag. Ik ben 57 jaar en heb 2 jaar 'n tyros.

Jullie suggesties/reacties ontvang ik graag op dit forum of via m'n mail (hans52@kpnplanet.nl).

Groet, Hans de Groot

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 09/10/2009 :  08:51:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi Hans,

Om navelstaren te voorkomen is het inderdaad erg gewenst om les te nemen. Wat je ook nog zou kunnen doen is lid worden van een toetsenclub. Ik had enige maanden geleden bij Oostendorp een gesprek met de voorzitter van zo,n vereniging in Zeist (maar dat kan ook Soest zijn). Zo,n lidmaatschap is zeer waardevol voor je verdere ontwikkeling. En ze weten zeker een vakbekwame leraar of es.

Heel veel succes en tot ziens ergens op een podium.

Groeten,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

Bewerkt door Hanswiel op 09/10/2009 08:52:12
Ga naar bovenaan de pagina

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 09/10/2009 :  09:35:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Hans52,

Ik heb je een mail gestuurd.

Rene

Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000