Gastenboek

Er zijn momenteel 91 berichten in het gastenboek.
Pagina 3 van 10, bericht: 62 t/m 71 (terugwaarts gesorteerd op datum/tijd)

|<< Begin   < Vorige   3   Volgende >   Einde >>|

# 71 : van Milligen 19 juli 2007, 9:34:58 PM
Wat een snelle service,en het vertrouwen wat U geeft,( goederen na ontvangst pas betalen ) gewoon geweldig. Vanuit Rotterdam heeft U er een klant bij.

# 70 : ria gottenbos 3 juni 2007, 7:18:04 PM
Hoi Henk, Afgelopen vrijdag heb ik mijn Tyros 2 bij jullie opgehaald, het is een geweldig apparaat. Ik moest er wel een stukje voor rijden (van uit Son, noord brabant) maar dat was zeker de moeite waard. Bedankt voor de goede en snelle services.

# 69 : Peter Hal 30 mei 2007, 2:07:01 PM
Mijn Tyros-1 ingeruild bij aankoop van een Tyros-2. Ik ben tevreden over de offerte van Henk. Vrijdag 1 juni ga ik hem ophalen in Wezep. Het contact is zeer goed geweest, snelle reacties op e-mail etc. Ook vele extra's bij aankoop van een Tyros-2. Ik laat nog van me horen m.b.t. de T-2

# 68 : Ron 30 mei 2007, 10:08:32 AM
Beste Henk, Voor de eerste keer kwam ik in aanraking met Oostendorp bij aanschaf van T2. Ik moet zeggen dat fa Oostendorp doet wat beloofd is: eerlijke, goede service, zonder dat men daarheel moelijk over doet bij evt. problemen. Alle mails worden keurig beantwoordt. Wat moet ik verder zeggen?Woorden schieten te kort: "Oostendorp, op en top"

# 67 : edwin scholtens 21 mei 2007, 8:33:12 AM
henk bedankt voor de goede en snelle service bij het ophalen van mijn tyros 2. gr. een tevreden klant uit emmen.

# 66 : John Moes. 10 maart 2007, 11:10:10 PM
Hoi Henk, ik ben vandaag voor het eerst bij jullie geweest, en ik voelde mij gelijk thuis, wat mij vooral raakte was de ongedwongenheid, en het eerlijke advies wat je gaf, je benoemde ook de minder goede punten van een bepaald keyboard als ik er om vroeg, en dit gaf mij zeker vertrouwen. Ik voelde me als een koning behandeld met koffie en thee, en dat terwijl ik alleen maar om informatie vroeg en er nog bij voegde dat ik nu niets ging kopen. Het maakte niet uit of ik nu als koper of kijker kwam, ik werd warm onthaald en met respect benaderd. Na dat je een mooie demo had geven op de Tyros 2, stelde je voor of ik er ook achter Tyros 2 plaats wilde nemen, natuurlijk kon ik haast niet wachten. Ik heb zeker anderhalf uur ongestoord kunnen genieten van de mogelijkheden, terloops werd mij nog even gevraagd of ik er wegwijs uit kon, zowel door jou als je collega. Ook dit voelde heel oprecht. Ik heb me zelf in mijn kraag moeten vatten om achter het keyboard te gaan, anders had ik er nu nog achter gezeten wat een geweldige machine !! de ongedwongen sfeer voel ik nu nog, het geef vrijheid in mijn keuze zodat ik goed voorberijd het juiste instrument kan kopen als het zover is. Ook de uitnodiging om gewoon nog is te komen spelen op de Tyros 2 vond ik een leuk gebaar, eerlijk gezegd had ik dit al in mijn hoofd om er nog is lekker achter te kruipen en hem heerlijk verder te verkennen. Mijn keuze is all 99,9 % de Tyros 2 gewoon omdat er nog geen gelijke is in zijn soort. Nogmaals bedankt voor de fijne middag en zeker tot ziens !! Met vriendelijke groet, John Moes. Uit Friesland.

# 65 : Toetie 21 januari 2007, 2:31:29 PM
Hoi Henk en uiteraard alle andere personeelsleden! Heel erg bedankt voor de goede service gisteren bij het kopen van mijn Tyros 2. Ik prijs jullie alle de hemel in! Wat een geweldig apparaat en Henk je hebt niets te veel gezegd en te gek concertje weg gegeven hoor! Het meest verbluffend vind ik nog de opwekkings registratie's. Je bent om te zoenen! :-) Tot ziens! Toetie. Noord holland.

# 64 : Ben Geusens 6 januari 2007, 10:31:01 PM
Hallo Henk , ik ben vandaag bij jullie de Tyros 2 komen ophalen en weet nu al niet meer van ophouden met spelen :-) ik wil jou maar ook zeker de andere medewerkers bedanken voor de super service en de gastvrije ontvangst. en een ieder die zegt dat de tyros 2 niet veel veranderd is tegenover tyros 1 , moet eens zijn oren opnieuw te luister leggen. voor mij was het meer dan de moeite waard om helemaal vanuit maastricht naar jullie te rijden. nogmaals bedankt allemaal!!! vele muzikale Groetjes van deze meer dan tevreden klant. Ben

# 63 : Michel Van Den Borre 4 januari 2007, 4:59:18 PM
Henk en het hele team.wens ik een fijn en een goed jaar 2007 Groeten Michel

# 62 : Rob van Puyfelik 3 januari 2007, 3:19:34 PM
Henk, Hartelijk dank voor de toezending van de DVD’s deel 7 en 8. Ze gaan er steeds professioneler uitzien en gelukkig geen stikkers meer en dus geen haperende DVD’s meer. Voor 2007 een gezond en succesvol jaar toegewenst voor jou en al je medewerkers. Groeten, Rob van Puyfelik

|<< Begin   < Vorige   3   Volgende >   Einde >>|