Er zijn momenteel 91 berichten in het gastenboek. Pagina 8 van 10, bericht: 12 t/m 21 (terugwaarts gesorteerd op datum/tijd) |<< Begin < Vorige 8 Volgende > Einde >>|
# 21 : wim gerth |
21 april 2006, 3:05:17 PM |
|
|
NEE NOU WORDT I MOOI!!!!
|
# 20 : J.W. Draijer |
21 april 2006, 1:20:25 PM |
|
|
Firma van Oostendorp, als eerste heb ik regelmatig zeer positieve berichten over jullie op het forum geplaatst, ik heb namelijk nooit op jullie site het gastenboek zien staan(beetje dom he).
Maar bij deze sta ik steeds weer versteld van de ongeloverlijke service en moeite die jullie voor ons als klant leveren, daar kunnen nog heel wat muziekzaken een voorbeeld aan nemen.
Ik heb dan ook met veel plezier jullie laatste cadeau in ontvangst genomen en ben hier zeer blij mee, bedankt.
Verder zal ik er voor blijven zorg dragen dat een ieder dij aan mij informatie vraagd over keyboards doorverwezen zal worden naar de forma ,,van Oostendorp in Wezep''
Met vrienderlijke groeten: J.W. Draijer Apeldoorn
|
# 19 : Fred Noorlander |
21 april 2006, 1:04:18 PM |
|
|
Beste Henk en medewerkers.
De verrassing die heden morgen bij de post zat waardeer ik zeer.De USB stick kan ik goed gebruiken aangezien ik er wel een heefd maar de opslag van 128 MB is niet zo erg groot. Ik zal jullie van harte aanbevelen bij mij muzikale vrienden.Nogmaals hartelijk dank voor de uitstekende service.
Fred Noorlander |
# 18 : HenkBosch |
14 april 2006, 10:47:39 AM |
|
|
Ook ik wil de Fa Oostendorp komplimenteren met de uitstekende SERVICE,petje af voor Henk en al zijn medewerkers.
Ik heb diverse keyboards gehad en altijd gekocht bij een plaatselijke dealer in Twente.
Maar via internet kwam ik bij de
Fa Oostendorp terecht en daar heb ik m'n Tyros2 gekocht.
Hier heb ik geen seconde spijt van gehad omdat ik het gevoel kreeg en nog heb dat er een hecht team achter je staat om eventuele problemen met de T2
samen op te lossen.
En of dit nu overdag is of 's avonds dat maakt bij hun niets uit.
Ook de Workshops zijn perfect geregeld.
Kortom: Veel lof voor de Fa.Oostendorp.
|
# 17 : Monia de Swart |
13 april 2006, 11:37:47 AM |
|
|
Nog aan het twijfelen waar je je nieuwe keyboard of piano gaat kopen?? Geen seconde langer over nadenken. Gewoon naar Oostendorp gaan!!
Men neemt de tijd voor je, de service is perfect, en bovendien wordt je verwend met allerlei leuke extra's zoals workshops e.d.
Kortom, spring in de auto of trein en race naar Wezep! |
# 16 : Bart Blok |
12 april 2006, 7:53:47 PM |
|
|
"Dat heb ik nog nooit meegemaakt", zei ik tegen mijn vrouw toen we tijdens een fietstocht door Wezep langs Muziekcentrum Oostendorp kwamen. Ik had toen net de Tyros 1 bij een plaatselijke dealer bij ons in de buurt gekocht. Een "hi-tech"apparaat met nog een heleboel onbeantwoorde vragen voor een "oude" man als ik, die z'n handen al vol had aan het oppakken van het spelen op zo'n mooi instrument, want dat had ik sinds mijn jeugd niet meer gedaan!
Maar op de meeste vragen konden ze mij daar geen duidelijk antwoord geven.
Dus bij Oostendorp binnengestapt en daar kon ik bij Jan vragen wat ik wilde, klant of geen klant en "als u er thuis niet uitkomt, hier is mijn kaartje, dan belt u mij maar even, dan gaat u achter uw keyboard zitten en nemen we alles stap voor stap gewoon even door."
Twee vakanties later kom ik 's avonds wederom bij Oostendorp langs, is er toevallig een workshop geleid door Koen Vergoossen. Ik ga naar binnen, kan gelijk aanschuiven krijg een bak koffie en aan het eind van de avond weer wat wijzer geworden betreffende de Tyros 1 en terloops werd er megedeeld dat aan het einde van het jaar de Tyros 2 geintroduceerd zou worden!
Aan het eind van de avond mijn e-mail adres achtergelaten en ik werd en wordt tot op heden keurig op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes van de Tyros 2.
Voor mij reden en vertrouwen genoeg om de Tyros 2 bij Oostendorp te kopen! En tot de dag van vandaag ben ik zeer tevreden, natuurlijk met de Tyros, maar de gehele begeleiding, de duidelijkheid, de web-site, de service, de bereikbaarheid -via mail, in de winkel, telefonisch- en de "nazorg" bij Oostendorp is gewoon klasse en dat mag gezegd worden!!! Daar kun je gerust een paar honderd kilometer voor omrijden.
"Dat heb ik nog nooit meegemaakt", zei ik tegen mijn vrouw. |
# 15 : R.A. Jansen |
12 april 2006, 5:12:38 PM |
|
|
Ik ben al 20 jaar klant van Oostendorp en heb alleen maar positieve ervaringen.
De tyros2 overtreft alle verwachtingen en het team Oostendorp doet veel om ons het instrument te leren kennen.
Kortom, ga zo door! |
# 14 : Roel (T-Rossie) |
12 april 2006, 3:16:48 PM |
|
|
Ook ik sluit me geheel aan bij de positieve ervaringen. In tegenstelling tot veel muziekzaken neemt men bij Oostendorp alle tijd voor ELKE klant. De nazorg/correctheid is subliem te noemen. Kortom : Een bedrijf om zaken mee te (blijven) doen ! |
# 13 : Hans de Jager |
12 april 2006, 2:56:19 PM |
|
|
Beste Henk en het gehele team van medewerkers. Graag wil ik uw gastenboek mijn ervaringen tot nu toe met uw muziekzaak kenbaar maken. Ik ben zeer verheugd over de service die u biedt. Voor het eerst constateer ik dat een bedrijf als de uwe niet alleen keyboards graag wil verkopen maar dat u daarnaast kosten nog moeite spaart om iedereen wegwijs te maken op het nieuwe instrument. U doet dit d.m.v. workshops te geven op een zeer plezierige wijze maar ook voor persoonlijke vragen kunnen we altijd bij u of een van uw medewerkers terecht. Dit geeft mij een erg prettig en vertrouwd gevoel. Als ik in de gelegenheid ben zal ik zeker niet nalaten positieve reclame voor uw bedrijf te maken. Ik wens jullie allen heel veel succes. |
# 12 : Wim Borgman |
12 april 2006, 12:56:06 PM |
|
|
OOSTENDORP WEZEP = GEWOON TOP |
|<< Begin < Vorige 8 Volgende > Einde >>|
|